fbpx

ON-LINE PROGRAMY: Personalizované jídelníčky, nákupní seznam, recepty, informace a komunita. Přidejte se!

Sýrová low carb tortilla

Pokud máte rádi tortilly a rychlé recepty, je tento letní recept přesně pro vás. Nezáleží na tom, zda si tortillu uděláte teplou nebo ji sníte někde na cestách studenou – hodí se jak na snídani, oběd tak i večeři. Naplňte si ji dle libosti, já uvádím kombinaci, která chutná mně, ale fantazii se meze nekladou. Tak jdeme na to.

Sýrová low carb tortilla

Ingredience na 1 tortillu:

4 šťastná vajíčka

4 zarovnané lžíce mandlové mouky

1 vrchovatá lžíce jemně nastrouhaného 45% eidamu

sůl, pepř, špetka chilli

ghí či sádlo

Ingredience na náplň:

hořčice bez cukru

různá zelenina: čínské zelí, paprika, okurka, rajče…

avokádo

kvalitní krůtí šunka

Postup:

V míse rozšlehejte vejce, přidejte mandlovou mouku (melu si sám z oloupaných mandlí), nastrouhaný eidam, sůl, pepř a chilli. Pořádně promíchejte, dejte pozor na hrudky. Rozpalte si pánev a přidejte ghí či sádlo. Následně vylijte polovinu vaječné směsi na pánev a stáhněte plamen na minimum, přiklopte pokličkou a nechte tortillu udělat. Neotáčejte, mohla by se potrhat. Opravdu stačí pánev přikrýt poklicí a tortilla bude za chvíli hotová. Poté přesuňte na talíř, na pánev vylijte zbytek směsi a nechte dělat druhou tortillu, kterou budete přiklápět tu první. Zatím si první tortillu potřete hořčicí, poklaďte nakrájenou zeleninou, avokádem a šunkou. Můžete přidat klidně i další dávku eidamu. Druhou tortillou přiklopte první a podávejte. Pokud máte rádi ostrá jídla, doporučuji do tortilly dát i chilli papričku.

Ať chutná! A pokud budete tortillu zkoušet, nezapomeňte mě označit – na Instagramu i Facebooku mě najdete jako @jsemlowcarb.

KOMPLEXNÍ PROGRAMY SPUŠTĚNY ✨

Uzdravte své tělo a mysl. Teď a tady. Jednou provždy.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Ochrana soukromí