fbpx

ON-LINE PROGRAMY: Personalizované jídelníčky, nákupní seznam, recepty, informace a komunita. Přidejte se!

#1 TÝDEN

DEN 8

Bílkoviny & sestavení jídelníčku
Sacharidy & sacharidová chřipka
Fruktóza & nákupní seznam a kde nakupovat
Glukóza & čteme etikety na potravinách
Glykogen & tipy na snídaně
Vláknina & tipy na obědy a večeře
Mikroživiny & low carb snacky
Nakup si na druhý týden ostré fáze.
 

VIDEO

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

ÚKOLY NA TENTO DEN

SOUBORY KE STAŽENÍ

  1. ves_lipence@centrum.cz napsal:

    Dnes si nemohu zaškrtnout “ Rozumím, že u průměrného člověka se fruktóza neukládá v podobě glykogenu, ale v podobě viscerálního tuku.“, neboť to nechápu. Leč přijímám to jako tezi a výsledek ukáže.
    (trochu humoru k dobrému jídlu podle mne patří, tak doufám, že jsem se nikoho nedotkl)
    VV

    • Michal Král napsal:

      Zdravím, chtěli jsme tím říct, že fruktóza se nepřeměňuje na ten „univerzálnější“ zdroj glukózu, ale ukládá se přímo v podobě viscerálního tuku (pokud nejste po opravdu náročným tréninku například). 🙂

  2. vercaskopalova@gmail.com napsal:

    Co si treba myslite o vyvarech a celkove o polevkach na snidane?

    • Ahoj Verčo, jen to dobré! 🙂 Polévky jsou skvělé, vývar ke snídani je úžasná věc, ale samozřejmě musí být z kvalitního masa/kostí a se spoustou zeleniny, aby zasytil. Sama často vývary zařazuju, takže pokud je máš ráda, tak směle do toho!

  3. Petamackova@icloud.com napsal:

    A doma vyrobený kokosový jogurt z mladého kokosu?

  4. Petamackova@icloud.com napsal:

    Dobrý den, dá se býlí jogurt nahradit nejogurtem? Díky

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Ochrana soukromí