fbpx

ON-LINE PROGRAMY: Personalizované jídelníčky, nákupní seznam, recepty, informace a komunita. Přidejte se!

#1 TÝDEN

DEN 5

Bílkoviny & sestavení jídelníčku
Sacharidy & sacharidová chřipka
Fruktóza & nákupní seznam a kde nakupovat
Glukóza & čteme etikety na potravinách
Glykogen & tipy na snídaně
Vláknina & tipy na obědy a večeře
Mikroživiny & low carb snacky
Nakup si na druhý týden ostré fáze.
 

VIDEO

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

ÚKOLY NA TENTO DEN

SOUBORY KE STAŽENÍ

  1. Lucie Nohejlová napsal:

    Dobrý den, v první řadě chci poděkovat za tento program, jsou to moje nejlépe investované peníze za poslední dobu 🙂

    Chci se ale zeptat, máte i nějaký tip, jak překonat tu nevolnost? Nebo můžu jen čekat až to přejde? Trápí mě už asi 3 nebo 4 dny, jídlo do sebe musím opravdu nutit a stejně sním max polovinu toho, co si dám na talíř a pak mám ale samozřejmě hlad..

    Děkuji 🙂

    • Michal Král napsal:

      Dobrý den, moc děkuji za taková slova. Jsem rád, že se vám program líbí a vidíte v jeho koupi smysl 🙂 K nevolnosti – zkuste teď jíst jenom dlouho tažený (nejlépe hovězí) vývar. Nebojte se jej připravit jak z masa, tak i z kostí kvůli minerálům. Následně si do něj dejte hodně zeleniny, avokádo a třeba i vajíčka. Vlastně to bude „obložený talíř“ zalitý vývarem. Dejte tomu ještě pár dní a věřím tomu, že to přejde! 🙂

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Ochrana soukromí