fbpx

ON-LINE PROGRAMY: Personalizované jídelníčky, nákupní seznam, recepty, informace a komunita. Přidejte se!

#1 TÝDEN

DEN 4

Bílkoviny & sestavení jídelníčku
Sacharidy & sacharidová chřipka
Fruktóza & nákupní seznam a kde nakupovat
Glukóza & čteme etikety na potravinách
Glykogen & tipy na snídaně
Vláknina & tipy na obědy a večeře
Mikroživiny & low carb snacky
Nakup si na druhý týden ostré fáze.
 

VIDEO

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

PROHLÁŠENÍ

Našim cílem je šířit povědomí o nízkosacharidové stravě. Všechny zmíněné informace máme na sobě vyzkoušené. Nejsme však lékaři ani nutriční terapeuté. Přesto věříme, že námi uvedené informace vám mohou pomoci žít plnohodnotnější život a vyvrátit všechny mýty, které se ohledně této stravy objevují.

Informace nemají nahradit konzultaci s lékařem. Změny vašeho životního stylu doporučujeme konzultovat předem s vaším praktickým lékařem. Pokud máte pochybnosti nebo otázky týkající se konkrétně vašeho zdravotního stavu nebo léků, které berete, kontaktujte svého ošetřujícího lékaře.

Z toho důvodu na sebe nebereme žádnou odpovědnost v souvislosti s vaším zdravotním stavem. Tato odpovědnost PLNĚ NÁLEŽÍ VÁM.

Vstupem do programu s výše uvedeným souhlasíte.

ÚKOLY NA TENTO DEN

SOUBORY KE STAŽENÍ

  1. Linda Tetenková napsal:

    Dobrý den, mohla bych se prosím zeptat, co je nejlepší varianta pití v programu law carb?

    Děkuji za odpověď.

    • Linda Tetenková napsal:

      *low carb 🙂 pardon

    • Dobrý den, čistá voda (pokud vám nechutná, dejte si do ní citron, okurku, kousek máty atp.). Doporučuji pořídit filtr na kohoutek či filtrační konvici. Dále se do pitného režimu počítají polévky. Naopak pozor na kávu a čaj, není vhodné pít ve větším množství, zejména čaje zelené, černé a bylinkové. Vhodné je i zařadit tibi limonádu (v množství cca 0,3 litru denně) či domácí kefír.

  2. evaademkova@gmail.com napsal:

    Ahoj, mohla by som poprosiť o radu, čím nahradiť vajíčka?
    Takéto veľké porcie vajec každý deň mi po pravde nejdú moc dole krkom 🙁

    • Ahoj, nahradit lze jakoukoliv jinou bílkovinou – maso, ryby, sýry (skvělý je halloumi sýr, cottage, syrečky či hermelín, parmazán atp), jogurt, tvaroh – vše v tučných variantách a neochucené. Vajíčka nemusíš jíst jen slepičí, doporučuju zkusit například křepelčí či kachní.

  3. evazenam.cz@gmail.com napsal:

    Ahoky. Mám dotaz na cuketové nudle s masovými koulemi a rajčatovou omáčkou: Ty cuketové špagety mám vařit nebo jak se upravují? Děkuji za odpověď 🙂

  4. evazenam.cz@gmail.com napsal:

    Já se přiznám, že jsem měla trochu strach z toho, že to bude moc časově náročné, ale opak je pravdou! Je to super a jsem nadšená z receptů a z toho, jak si lze uvařit skvělá a zdravá jídla za minimum času. Super!! Díííky!

  5. vercaskopalova@gmail.com napsal:

    Hezký den,
    kolik jíst sýra? např. když si udělám zeleninový salát se sýrem?

    • Michal Král napsal:

      Zdravím, to je převážně na vás, dejte si cca 100 g a doplňte dalšími tuky – např. ořechy, olivový olej, avokádo, semínka,… 🙂

  6. f.mamina@seznam.cz napsal:

    Zdravím.Tak jsem dneska zakoupila program, právě jsem asi zavařila tiskárnu a jde se studovat. zítra focení a nákup a od 1.2. se jde do toho.

  7. frelicka@seznam.cz napsal:

    Dobry den,koupila jsem si vas program,chci se zeptat jestli se muzu jist mrazene ovoce-ktere jsou povolene,dekuji

    • Dobrý den, moc děkujeme za nákup! 🙂 V našem programu se řiďte připraveným jídelníčkem. Až program dokončíte a budete chtít zařadit občas ovoce, tak doporučuji čerstvé a nejlépe nízkofruktózové (bobuloviny). U mraženého koukejte do složení, zda tam není přidaný cukr nebo nějaká éčka. Nejlepší samozřejmě je, když si v létě zamrazíte ovoce ze zahrádky a použijete ho v zimě. 🙂

  8. Barboraste07@gmail.com napsal:

    Dobrý den, na začátku bych moc chtěla poděkovat za tento program. Teprve tedy 4. den, ale je to snad poprvé kdy nemám hlad a nemyslím pořád na jídlo a neodpočítávám hodiny do dalšího jídla, super. Jedině, tak si dávám šlehačku do kávy, ale tu si myslím, že časem také odbourám. Dennodenně jsem byla zvyklá jíst sladké a to ve velkém, takže musím pomalu vysazovat nebo budu stále v začarovaném kruhu. Teď si to potřebuji srovnat i v hlavě a s vámi to vidím na dost reálný počin 🙂 Mohla bych se zeptat na kakao? V některých receptech jsem ho objevila, ale netuším jaké používat? Může být i holandské nebo vyloženě nějaké zdravé? Předem děkuji za odpověď.

  9. XDrea@seznam.cz napsal:

    Ahoj, zůstane mi přístup do programu i po jeho skončení? Děkuji za info A.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Ochrana soukromí