🤍 Zkuste nové přírodní doplňky stravy, které vám pomohou dosáhnout novoročních předsevzetí. Nakupujte zde! 😊

#1 TÝDEN

DEN 10

Bílkoviny & sestavení jídelníčku
Sacharidy & sacharidová chřipka
Fruktóza & nákupní seznam a kde nakupovat
Glukóza & čteme etikety na potravinách
Glykogen & tipy na snídaně
Vláknina & tipy na obědy a večeře
Mikroživiny & low carb snacky
Nakup si na druhý týden ostré fáze.
 
  1. ves_lipence@centrum.cz napsal:

    Ještě dva malé dotazy:
    1. „mačatý“ z dnešního videa = Matcha Tea ?

    2. Jsem zvyklý na dvě až tři šálky kávy denně(neslazené). Dle dnešních informací lze také nápoj z „Maca prášek“, dohledal jsem si však, že obsahuje 60% sacharidů!! Jak je to ve srovnání s kávou?
    Díky za objasnění
    VV

    • Ano, jedná se o matcha tea. Maca prášek je něco jiného než matcha tea. Matcha tea má zrhuba 18 g sacharidů na 100 g – nápoj se obvykle připravuje z 2 gramů prášku a 3 dl vody. Malý hrnek kávy má zhruba 2 g sacharidů.

  2. ves_lipence@centrum.cz napsal:

    Očekával jsem alespoň v desátý den zveřejnění jídelníčku pro následující týden. Nejspíše máte důvody, proč tomu tak není. Domnívám se však, že vzhledem k tomu, že „Nákupní seznam na druhý týden“, který je v podstatě pouze rámcový (neobsahuje potřebné množství) , byl již zpřístupněn před několika dny, bylo by dobré znát i konkrétní jídelníček. Pak bych mohl i určit potřebné množství surovin, které není vhodné nakupovat „do zásoby“ (např. maso, čerstvá zelenina apod.)
    Jsem si vědom, že informace postupně zpřístupňuje programový „robot“ postupně ode dne prvního přihlášení do systému LC stravování. Možná by stálo zato zvážit, zda instrukce zveřejňování jídelníčku upravit či ponechat. Jaký je váš názor na tuto připomínku?

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Ochrana soukromí